Ukončení roku 2015

29.12.2015 20:34

Za rok 2015 se toho stalo toolik, že nad tím radši ani nebudu přemýšlet. Snad bude stačit, když to nějak agilitně a coursingově uzavřeme :)

Agi dvojzkoušky v Těšánkách

19.12.2015

Po těchto závodech jsem se nějak začala bát rčení "jak na Nový rok, tak po celý rok" neboť kdo mě tam v ten den viděl, chápe. Začnu počasím - jo, bylo tam blato ( v Těšánkách dosti obvyklé), ikdyž se potom k poledni udělalo relativně hezky. Samotné běhy bych nejraději vynechala, ale těmi dvěma diskvalifikacemi se přece pochlubit musím.. V prvním běhu jsem Míšu nekompromisně vrátila na houpačku, ze které mi s největší radostí a roztržitostí skočil (nejspíš dárek k Vánocům?), zbytek parkuru už jsem nějak doběhla, Míša hned za mnou. Druhý běh skončil rychleji, než vlastně stihl začít - přesněji po druhé překážce. Ten pes totiž zas nedával pozor! :D No, tak máme zas po nějaké době ve výkonostňáku dis - dis.. Ale safra, kde ten výkonostňák je? Aha, v Těšánkách. A kde jsme my? Jo, v Chropyni na sedačce.. Panička s plnou krásou svou si odjela a chytře jim tam ty dva disky zanechala :D Takže nám ještě museli posílat poštou výkonostňák, no..

Fakt doufám, že to rčení není pravda.

Coursing ve Zlíně

29.11.2015

Aspoň coursingové ukončení sezony 2015 dopadlo výborně, Míša byl nazván motorem, který jede naplno, až dokud se nezadrhne. Splnil si další sólový a párový (s boxerem) běh. Zojinka se zatím jenom dívala, ale vypadala velmi nedočkavě, tudiž už se moc těší, jak se bude prohánět za tím milovaným střapečkem taky :)

Přidávám odkaz na video do sekce "fotky a videa našich šampionů" :)