Stěhování do garáže aneb UŽ NEBUDE ZIMA!

24.09.2013 15:30

Léto nám už skončilo, zima začala a mně už prostě nebavilo cpát obyvatelům altánku do domečků slámu. Ačkoli televizní rosničky hlásaly a uklidňovaly nás, že ještě teplo bude, já prostě cítila, že podzim začal. Garáž není nafukovací a protože jsem opravdu nechtěla nechat některé moje svěřence na tom mrazu, musela jsem je všechny přeskupit do nových sestav, aby se mi těch všech sedm morčulí vlezlo do té super nové, tří patrové klece. Vytáhli jsme tedy kolečka, naložili klec a jeli těch třicet metrů pěkně do garáže. Altánek jsme aspoň pořádně vyčistili a naskládali do něj dřevo na zimu.

Seskupení je následující:                První patro - Duo nováčků - Máta z Přediny, Asterix z Altánku

                                                  Druhé patro- Páreček zamilovaných - Xee Lilienblum, Uncle Rainbow

                                                  Třetí patro- Spolek velký hlad - Tidy, Jinny, Lissa

Držím kleci palce, ať to s morčaty tu zimu přežije! :D