Komu se nelení, tomu se zelení

07.02.2016 18:41

Nám se sice nelení, ale že by se nějak zelenilo, toho jsem si zatím fakt nevšimla.. Ale pořád pevně věřím, že to přijde! :D

Taky jsem dnes byla málem bez taťky, když jsem mu poslala, co všechno má zaplatit a kam všude bude muset zavést svou "nadějnou" dcerušku z pejskem - holt začíná sezóna :p

No a máme před sebou taky náročný půlrok - mě čekají v dubnu přijímačky a do dubna mám skoro na každý víkend něco, tak se možná psychicky zhroutím, protože den před přijímačkama budu umět uplné ho*no.. :D

 

Plán na další časy tedy vypadá předběžně takto (čekám, že to bude spíš horší) 

  • Únor- lyžák, závody, tréninky, závody, tréninky, závody + někdy v poločase pokusy o pochopení matiky
  • Březen- závody, tréninky, závody, tréninky, závody, závody + uvědomění se, že fakt vůbec nic neumím..
  • Duben- závody, kvaldy, příjimačky + zpytování svědomí po kvaldách a hlavně přijímačkách
  • Květen- závody, kvaldy na EOJ, kvaldy v Přerově + užjemivšejedno
  • Červen- teplo, doufááám že EOJ + už se vidím o prázdninách
  • Červenec- práázdninyyyy! + plno táborů a soustředění 
  • Dál už radši nic neplánuju, bylo toho dost.. :D

A právě kvůli těmto všem kvaldám a závodům jsem byla dnes na intenzivce s Kristýnou Půdovou

Vážně super intenzivka, mám v hlavě spousty inspirace a dobré nálady a ačkoli se dnes Míša rozhodl předstírat, že z takové hrozné rychlosti, kterou vyvíjí na kladině, vážně nezvládne zabrzdit, nikdo mu to nežral a tak budeme doma poctivě trénovat zónečky na krabici a hlavně z rychlosti :) To bude všechno určitě tím krásným počasím :) 

Včera bylo taktéž náádherně, tak jsem vyrazila oštudovat trasu, kterou budu nejspíš chodit do Kroměříže na cvičák, jelikož mě tam vzali za člena, tak budu pomáhat při kurzech a jiných akcích. No prostě osmi kilometrová procházka zpříjemnila sobotu tím nejlepším způsobem, to mi nikdo nevymluví :3


A co dělá Zojinka? 

Madam poctivě válí šunky doma :D Ale ne, je přihlášená na každé úterky na trénink agility, co to jde, tak jezdíme na coursing a na procházkách se vyskytuje hojně :)