Intenzivka + závody, záávody

28.02.2016 22:34

Intenzivka s Nikol Schovancovou

20.2.2016

Byl to takový uvítací trénink, protože jsem se 19. vrátila z lyžáku. Míša byl celý týden prý nějak nesvůj, byl nervozní a vyjížděl po všem, co se hýblo, ale jak jsem přijela, zdál se mi v pořádku. Intenzivku jsme si moc, moc užili, Míša běhal krásně, sešla se dobrá parta a potrénovali jsme to, co nám nešlo. 

Druhý den na závodech si ale Míša vzpomněl na svoji nevolnost..

 

Zimní Brno II

21.2.2016

Byly to super závody, nevím proč, ale halu na Zetoru jsem si hrozně oblíbila a moc ráda tam jezdím. Jelikož jsme se celou zimu pohybovali v hlubokém písku, čekala jsem, že se Míšovi na té umělce zapálí raketka u prdelky, ale nejspíš si zapomněl zapalovač a první běh vypadal tak, že panička vystřelila v domění, jak nebude pejsánka stíhat, v rychlosti obletěla kačku a pejsek tu samou kačku, už ne v takové rychlosti, ukázkově oběhl a skočil hned nastávající skočku :D Pochopila jsem, že po týdnu nic nedělání a sobotní intenzivce toho má asi po krk, tak jsem se přizpůsobila jeho tempu a zaběhli jsme krásně a čistě agility open (bohužel s tou rychlostí 8/26). Zkoušku MA2 jsme se pak diskli kvůli tomu, že jsem se na Míšu škaredě podívala, když zastavil centimetr pod zónou a jakožto hodný chlapec tam pěkně zpátky nacouval :D

 

Podpálavská drkotačka Mikulov

27.2.2016

Pěkně a pravdivě nazvané závody, byla to fakt drkotačka ve všech směrech. Ranní jumping byl prostě ranní, to musí všichni omluvit! :D Míša vyletěl a panička táhla zmrzlou prdel za ním, tak jsme krásně skončili po 3 překážce v tunelu. Ve zkoušce to bylo raději hned na druhé skočce a v agility nymlich to samé :D Nejspíš jsem mu blbě ukázala, skočka byla špatně vidět :/ Ovšem i přes tuto diskotéku mám velice dobrý pocit, protože zóny byly všeechny krásně zastavené, Míša běhal, nekravil a já se cítila jakože nějak tak, že toho psa mám na parkuru konečně trošičku pod kontrolou :) A už se těšíme na další závody a tréninky a intenzivky, kdy bysme konečně mohli prolomit tu diskvalifikační kletbu :D

Btw. abych napsala zase něco o Zojce hnojce - slečinka běhá, poslouchá i neposlouchá a na zahradě trénujeme slalom uličkou, no zatím mezi tyčkama tak zajímavě proskakuje, tak uvidíme, jak se s tím popere, když to dáme dohromady :)