3.10.- 11.10. 2015 novinky :)

13.10.2015 19:09

Hranické hrátky

3.10. jsme se zúčastnili agi závodů Hranických hrátek, kde Míša běhal moc pěkně, až na odskočenou zónu u kladiny, kvůli které jsme se v agility běhu diskli. V jumpingu měl 10 tr. bodů, čemuž přisuzuji naše již obvyklé dva pokusy na trefení se do slalomu.. :) Ve zkouškovém běhu jsme se umístili na 2. místě, kvůli nešťastně shozené tyčce na cílové překážce a odskočenému áčku... Zato ta postupovka 5.62 m/s se mi docela líbí. No, tak máme další zkoušku na VD :D Jinak to byly supr závody, počasí vyšlo uplně parádně, tak jsme užívali v Hranicích :)

Zojinčiny agilitní začátky

V neděli (tj.4.10.) měla Zoya trénink agility, kde mě mile překvapila - jde jí to moc dobře Emotikona smile Přetahování jsem ještě s žádným psem nějak nepřišla na kloub, prostě se neumím přetahovat, takže spoléhám na to, že všechny odměny za mne provedou balónky. Takže jsem milé Zojince z lenosti zkusila hodit balonek, doufaje, že ji to nebude zajímat a donutí mě naučit se přetahovat.  A hele, daří se i u třetího psa! :) Zoya na to hleděla jak na tu největší zábavu.. Jéžiš, vono to skáče! A pokaždé jinak! No to je prdel! Tak mám zase postaráno a Zoyu nejvíc baví rovinky typu skočka, tunel (co nejrychleji proletět tunelem, co kdyby mi ten balonek někam zdrhnul) a zase skočka, kde se nemusí zatáčet a kde na konci vždycky skáče ten srandovní balonek, co nejde chytit :)  

Dornova metoda-Míša

5.10. se jel Míša namasírovat a zregenerovat do Kroměříže. No, co si budeme povídat, podle paní masérky už bylo na čase, jelikož má Míša páteř jak noty na buben, povolené vazy v levé lopatce a podezřelý je i stav jeho uší. Dornovka a hlavně to, že musel celých 45 minut ležet na boku, zatímco mu paní masérka dělala údajně příjemnou masáž (dle Míši příjemná nebyla..) se mu nějak nezdála, takže milý Míša skončil s náhubkem a třemi lidmi, co se ho snažili udržet. Nuže, povedlo se ho namasírovat a na mně už bylo, ho udržet aspoň ty 4 dny v klidu, což se v přítomnosti Zojinky dalo zvládat jen dost obtížně. 

Přerov letem skokem

Takže jak jsem ho tak po zbytek týdne šetřila, dosti se to projevilo na pátečním tréninku a sobotních závodech v Přerově, kde mi nějak nestíhaly nohy 

Emotikona grin I přes to, jsme aspoň jeden ze tří běhů doběhli do konce, ač s mnohými chybami, na které už si ani nevzpomínám.. (za ten den bylo těch chyb poněkud nemálo a navíc byla taková zima, že jsem měla všechno komplet zmrzlé a zmražené) Jinak závody v pohodovém stylu, s pěknými cenami (ani jednu jsme nevyhráli :´(( :D ) a dobrým grilovaným hermelínem a makrelou :)) 

Nedělní kousání

No a konečně, v neděli, 11.10. jsme šli zkusit na cvičák do Chropyně "obrany" - v Míšové verzi spíš přetahování se o hadr, což se mu moc zalíbilo a mě to jen utvrdilo v tom, že mého psa vážně baví se přetahovat.. jen ne se mnou :(  :D Takže prej máme další aktivitu, kterou můžeme zaplnit volný čas o víkendu :)

Morčátkům nebude zima! :)

Tu samou neděli, jen odpoledne jsme ještě kompletně vyčistili morčátka a přesunuli, jako každý rok, zase do garáže. Všechno proběhlo hladce, tudiž se už těší našich 8 svěřenců pěkně v teple, v klídku a v garáži :)